poniedziałek, 5 stycznia 2015

02. Never Say Never

 
  
    Cześć śnieżyczki wy moje ! Tak więc nadchodzę po raz kolejny. Tym razem nie ma tu nic wzorowanego, bądź z tutoriali, to mogę Wam zapewnoć. No ja już mam za sobą Hobbita, bo dziś oglądałam w kinie. Doskonały, Boski, Najlepszy - trzy słowa o nim. Następna grafika ode mnie będzie prawdopodobnie właśnie z tym filmem. Ale teraz do rzeczy. A więc oprócz moich nowych prac przynoszę Wam również dwie paczki tekturek, które sama stworzyłam. U mnie niby śnieg, a jednak nie. Ciekawa jestem jak tam u Was. A właśnie, tytuł posta taki, a nie smaki z jednego powodu - nikt nie komentuje. Udostępniałam na fb w wiadomościach i nawet moi znajomi - w tym kuzynka - nic nie skomentowali. Ważne jednak, że oprócz tego wszystkiego mam tutorial [ tło na Facebooka ] do GIMPa. Nie wiem, ile osób z tego skorzysta, ale na pewno kilka początkujących graficzek, które znam, bo ich tła są pozbawione wyrazu, a przecież w naszej grafice chodzi właśnie o wyrażanie siebie, swojego ja. A tak poza tym to zbieram zamówienia, więcej o tym w zakładce "REGULAMIN". Skorzystajcie z niej także jeżeli chcecie pobierać jakieś moje prace. Moje pierwsze nagłówki :) Sygnaturki to już tak opanowała w robieniu, że będzie ich coraz więcej, niedługo również z elementami gif. Tu dopiero zaczynają się schody, ale postaram się sprostać zadaniu i już niedługo tak owe pojawią się na moim blogu.

(pobierz)

(pobierz)

 


Sygnatura na potrzeby Wyzwania Spisu Graficznego


Praca powstała na potrzeby Wyzwania Spisu Graficznego


(pobierz)

(pobierz)




 
 
(pobierz tutorial + materiały)



Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z REGULAMINEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz