czwartek, 29 stycznia 2015

05. I have something



Tutorial i materiały od Carlton (była już podobna sygnaturka, z tych samych materiałów)


Hej hej :) Właśnie sobie pomyślałam, że skoro jest taka mała aktywność, to może zrobić jakiś konkurs. I wpadłam na genialny pomysł. Będzie on w kolejnej notce, która pojawi się dziś lub jutro.
Pochwalę się Wam, że byłam na Zimowym Narodowym :) Kocham jazdę na łyżwach i mimo 13 lat, to jeżdżę lepiej niż nie jeden dorosły, o czym przekonałam się wczoraj na lodowisku. Jest szansa, że pojadę tam także w poniedziałek, ponieważ kiedy m.i.n reszta Mazowieckiego powraca do szkoły, to my mamy wolne z powodu sprzątania po obozie sportowym. Tak na marginesie to zazdroszczę tym chłopakom. Całe dwa tygodnie grać w gałę ♥ Och, ile ja bym dała, gdybym tam mogła. No ale cóż, uznaje się, że piłka nożna to sport dla chłopców i tu gdzie mieszkam, tylko oni mogę trenować ten piękny sport ;-; Ach, zapomniałabym. Właśnie przeglądałam blog FTF i jestem pod wrażeniem.
Bardzo ubolewam, że nie posiadam PS6 czy innnego PhotoShopa, ale może uda mi się jakoś namówić rodziców na ten program... A teraz te wszystkie prace, które dla Was przygotowałam.

 ○ ikony 150x150


○ nagłówek

 http://hostuje.net/file.php?id=756ab60b23283440dde2533a5125a53c  

○ sygnaturka

 http://hostuje.net/file.php?id=b11c86e9e9179b73a6d354817f742666

○tła na fb
  
 

Aby pobrać tło, nagłówek, bądź sygnaturkę kliknij na nią.
 Zachęcam do oddania głosów na najlepsze prace Wyzwań Spisu Graficznego.



2 komentarze:

  1. Hej Hej :) Zapraszałaś więc oto jestem :) Prace są dośc ciekawe, myślę że jeszcze troszkę podszkolenia i wszystko będzie cudne! Z tego postu najbardziej podoba mi się pierwsze tło ♥ Wyszło ci naprawdę genialnie! Oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku *-* Tak się cieszę, że tu wpadłaś :) To bardzo dużo dla mnie znaczy. Dziękuję za ocenę moich prac. Co do tego pierwszego tła - wstawiałam je do oceny na różnych grupach i wszędzie było bardzo krytykowane, więc to co napisałaś jest dla mnie bardzo miłe ♥ Dziękuję za komentarz :)

      Usuń